Thursday

Slö

Vilken underbart slö dag. Har suttit och läst tidningarna på nätet, lyssnat på gamla Cher-skivor och så beställde vi hem pizza. För en gångs skull hittade jag en pizzeria med mer än ett vegetariskt alternativ. Hurra för Chilipizza! Åt deras Bianca Neve (74 kr) och den var ljuvligt god. Nu är dagarna räknade då jag beställer en Mexicana minus kött plus champinjoner och slipper bli betraktad som ett fån.
Såg lite från Nobelmiddagen. Hu, så torrt det ser ut. Jag skulle få pula i mig en hel burk Stesolid för att våga gå på något sådant. Eller en halv burk Lergigan. Vilken tur att jag slipper gå på sådana fester då...
Och bordsplaceringar... De är av ondo. Bannlys! Bannlys!
Idag har jag haft mina första besökare från Vietnam och Lettland. Kul va.

Så här ser den nationella besöksstatistiken ut just nu (jag vet, jag är en sucker för listor):
01. Sweden 74.0 %
02. Finland 18.2 %
03. Austria 12.5 %
04. United Kingdom
05. United States
06. Spain
07. Denmark
08. Norway
09. Germany
10. Italy
11. Japan
12. Australia
13. Switzerland
14. Netherlands
15. France
16. China
17. Peru
18. Latvia
19. Iceland
20. Taiwan
21. Vietnam
22. Greece
23. New Zealand

Inlägget publicerades den 10 december 2005

No comments: