Saturday

Hot babylover

20:17
Idag kallade någon mig Hot Babylover. Ha ha haa.

VILL HA

19:56
I och med att jag shoppade skivor kunde jag stryka ytterligare en rad ur Vill ha-listan.
Jag har huvudvärk. Förmodligen för att jag inte druckit kaffe. Snusar gör jag fortfarande.
Ikväll blir det två avsnitt av Sex and the City. Sedan bingen. Jobbet väntar tidigt imorgon bitti.

SEX & SNUSK

19:26
Det är fascinerande att en icke könsmogen varelse går omkring och juckar på sin - antar jag - knulldocka.
Eller den här! Mustafa Shag! De fick lov att byta namn efter protester står det här.

CAROLA & BOTOX

16:27
Första gången jag såg en förändring i Carolas utseende var när jag träffade henne för tre år sedan. Sedan dess har området mellan näsa och mun blivit större och livlösare (=botox). Det är ju uppenbart att hon behandlats mot tantrynkor kring munnen. Kolla bilder före och efter Guld, Platina & Passion så får ni se. Inget ont om botox. Snart sitter jag säkert själv här med en spruta i ena handen och en skalpell i den andra.

MAT & MUSIK

16:04
Var och handlade men mina middagsplaner gick i kras då det inte fanns vegefärs på Konsum. Fick snabbt komma på något helt annat så det blev kycklingburgare idag (dressing, tomat, paprika, fetaost, keso, mager hushållsost, vitlök). Sebbe fick finmat; någon köttig sörja som han blev galen i.
Hämtade ut ett paket från Ginza. De har CD-rea och förutom fyra Sugababes-album och härliga Mis-Teeq köpte jag två väldigt billiga som jag inte tänker nämna här.

PAPPER

13:23
Nu har jag äntligen fått ifyllt en massa blanketter som legat på hög. Alla papper driver mig till vansinne. Framförallt alla som har med pensionen att göra. Jag fattar noll och orkar inte sätta mig in i eländet. Kan jag få en liten privatkurs kanske?

RÅTTOR I HALLEN?

10:31
Glömde berätta om nattens drama. Klockan 03:00 vaknade vi av att det hördes konstiga ljud från hallen. Naturligtvis satt vi i sängen som två små rädda kaninungar. Det lät som en hel råttfamilj. Efter ett tag sträckte jag mig försiktigt och tände lampan i vardagsrummet men det jobbiga ljudet fortsatte. Strax smög jag mig fram till strömbrytaren i hallen och tände och hoppade upp i sängen igen - Sebbe sittande bakom mig. Ljudet fortsatte. Fick syn på en tidning som låg strax framför ytterdörren och hoppades på det bästa. Tog tag i någonting och kastade på tidningen. Ljudet avtog. Det måste ha dragit utifrån trappan. Därför fladdrade tidningssidorna på hallgolvet och skrämde upp oss rejält. Tack och lov inga råttor. Vad skulle jag ha gjort då? Mitt i natten?

SNYGGO/FULFEJS 3

08:45
Inne efter morgonrunda. Sebbe väckte mig som vanligt genom att rulla runt i sängen och nafsa på mig. Han ligger tätt, tätt intill. Eller på kudden. Han har växt inser jag nu när jag tittar på honom. Så fin. Nu ska vi se nyheterna och sedan läsa dagens tidningar.

Här är listans trea (det börjar hetta till);

LANDETS MEST ATTRAKTIVA MÄN
03. Alexander Östlund
04. Johannes Carlström
05. Zanyar Adami
06. Fredrik Ljungberg
07. Evan
08. Håkan Hellström
09. Jason 'Timbuktu' Diakite
10. Gustaf Skarsgård

LANDETS MEST OATTRAKTIVA MÄN
03. Carl Bildt
04. Thomas Brolin
05. Dr. Alban
06. Bo Lundgren
07. Jonas Berggren
08. Gunde Svan
09. Sven-Göran Eriksson
10. Nicola Ingrosso

Inläggen publicerades den 12 april 2006

No comments: