Saturday

Top dog

20:37
Lång dag. Har mest varit ute och traskat. Sebbe har tittat på Top Dog (han gillar att höra hundarna skälla) och haft ovanligt roligt med sitt mumsben. Nu lade han sig precis bredvid mig och lade huvudet på kudden. Så söt.

P3

13:15
Jag har löst mitt radioproblem. Hatar ju när det sprakar och håller på men nu lyssnar jag på webbradio och det är utmärkt mottagning. P3 så klart.

GLASÖGONORM

12:03
Mina glasögon har kommit. Det tog ju bara några dagar, inte tre veckor som befarat. Ska åka och hämta dem senare.

TUFF-SEBBE

11:26
Vi var ute och träffade fyra stora hundar. Sebbe är så tuff.

ANNIKA LANTZ

08:09
Lyssnar på Lantz i P3. Sebbe somnade efter lek.

OM GÅRDAGSKVÄLLEN

07:11
Varit ute i regnet. Sebbe sitter i mitt knä och tuggar på sitt mumsben.
Mycket trevlig kväll igår med M.L.

Inläggen publicerades den 4 april 2006

No comments: