Saturday

Nature of the beast

20:11
Så hur rart är inte det här då? "Att människor sover i pyjamas är mer mot naturen än homosexualitet", säger professorn i artikeln. Thank you.

MASSAGE

14:48
Massagen var underbar. Ska börja gå regelbundet. Sebbe och jag klev av t-banan två stationer innan vi var hemma och promenerade. Bra initiativ.

UNICORN

En dag på UTV
11:21
Kollegan är tillbaka. Sebbe har vaknat. Snart ska jag på massage.

11:07
Kollegan är på lunch (köper en kaffebryggare = födelsedagspresent).

10:53
Jag hatar att hemsidan ser så galen ut i ”normalstora” dataskärmar. Jag använder ju laptopen som har widescreen. Måste börja kolla noggrannare i den stationära där hemma.

10:24
Lunch. Knäckebröd med normalsaltat bregott och vatten.

09:53
Var just ute med Sebbe men han ville snabbt in igen.

09:26
Kollegan svär. Jag undrar varför jag är på dåligt humör. Jättegrinig.

09:08
Min kollega tar en ”provtur” på Spray Date. Siten ger henne lätt ångest.

09:06
Jag får ont i magen när jag kollar min mail eller får ett SMS. Det känns alltid som att det ska vara bad news.

09:00
Förra året skrevs 37,6 miljoner dygnsdoser av antidepressiv medicin ut i Stockholms län. Vad är det för fel på samhället? ”Caroline” berättar i dagens Stockholm City om sina biverkningar; svettningar, yrsel, sexuella problem osv. Jo tack, vi vet. Jag går i t-shirt under täckjackan även om det är minusgrader ute och ändå måste jag duscha så fort jag kommer hem. Fastän jag bara gått till eller från tunnelbanan (= fem minuter).

08:57
Mitt horoskop för idag:
Du är omtyckt och charmig när du är på gott humör, men när du är sur är du odräglig och skrytsam. Ta det lugnt. (Stenbocken)

08:48
Sebbe
har somnat i soffan. Ska läsa dagens Stockholm City.

08:17
Sebbe
trivs som fisken i vattnet. Han verkar gilla den långa korridoren då han får upp farten ordentligt innan han slirar. SVT:s morgon-TV står på. Recension av filmen Don’t Come Knocking (aldrig hört talas om).
Min kollega beställer produkter från
CDON. Sebbe ligger i mitt knä. Han beter sig lite som en apa.

SNYGGO/FULFEJS 9

00:07
Ska se Sex and the City innan sängdags.
Är på uruselt humör. Vet inte riktigt varför. Ställde in allt jag skulle göra på kvällen och stannade framför datorn. Sebbe har äntligen somnat. Mitt lilla vilddjur.
Här är plats nio på listan:

LANDETS MEST ATTRAKTIVA MÄN
09. Jason 'Timbuktu' Diakite
10. Gustaf Skarsgård

LANDETS MEST OATTRAKTIVA MÄN
09. Sven-Göran Eriksson
10. Nicola Ingrosso
(till vänster på bilden)

Inläggen publicerades den 6 april 2006

No comments: