Saturday

Vasa

19:50
Jag hittade en kille, T.F, på nätet som jag pluggade med i Vasa för 14 år sedan (herregud; fjorton). Jag visste väl att han var gay. Man vet sånt. Redan när man är 17. Nu ska vi hålla kontakten. Kul.
Svettas hundar?
Jag svettas när vi tokleker. Men svettas Sebbe?

VÅRKÄNSLOR

16:30
Weee! Det är barmark i skogsdungen över gatan! Det är vår! Solen skiner! Vi träffade nyss en enormt trevlig 80-talsdam med sådana där vita Nivea-läppar som var så populära back then. Hon hade en skendräktig tax med sig.

SEBBES TIPS

16:05
Dofter Sebbe hatar (mer eller mindre vanligt före-
kommande här hemma);
Kaffe
Snus
Rödvin
Vodka

Dofter Sebbe älskar;
All stekt mat
Smör
Harlort
Fotsvett

Z

15:54
Varför detta pubertala användandet av bokstaven
Z? Som när jag var hos veterinären. När jag berättade vad Sebbe heter undrade hon om det var med Z. Och idag fick jag papper från (djur-) försäkringsbolaget och även där stod det Zebbe. But why?
En gång dejtade jag en som skrev "Kramiz" i ett mail. Det blev inte många dejter efter det.
En vän till mig känner några som heter Zwenzon i efternamn. Muahahahahaa! Lägg av. En Svensson är alltid en Svensson, no matter stavning. Väx upp.

NÖJE

13:59
Sebbe
har fått fredagsmat. Köpte hundmat på burk och han älskade den.
Basic Instinct fick ett minus i betyg i Aftonbladet. Är den verkligen dålig?
Hursomhelst bra dag på UTV. Är ledig i fem dagar. Hur skönt är inte det?
Är det bara jag som är rädd för Carola och Edward John? Hörde förresten den engelska (originalversionen) av Evighet; Invincible. Helt ok. Lite mer disco över den.

MORGONBLOGG

06:25
Härligt regnväder. Ute och småsprang på ängen med okopplad Sebbe. Kaffe. UTV. Ärenden. Hem.

SNYGGO/FULFEJS 8

00:01
Tack vare massagen klarade jag av att göra några yoga-liknande övningar. Att min annars så stela kropp kunde bli så vig och följsam. Underbart.
Dags att knyta sig. Men först listans nummer åtta:

LANDETS MEST ATTRAKTIVA MÄN
08. Håkan Hellström
09. Jason 'Timbuktu' Diakite
10. Gustaf Skarsgård

LANDETS MEST OATTRAKTIVA MÄN
08. Gunde Svan
09. Sven-Göran Eriksson
10. Nicola Ingrosso

Inläggen publicerades den 7 april 2006

No comments: