Saturday

Gärdet

21:14
Det blev ändrade planer. Sebbe och jag var kvar hos Stoffe hela kvällen. Vi promenerade till Slussen varifrån vi tog t-bana de sista stationerna. Åt ljuvlig soppa och glass och drack rödvin på balkongen och såg film. Nu ska det ätas karameller till Six Feet Under. Ciao.

SPONTANITET

12:24
Spontana dagar är bra. Stoffe ringde precis och bjöd mig och Sebbe till Gärdet. Ska sitta på balkongen och prata. Ikväll; middag hos M.L. Det händer mycket nuförtiden. Det är bra.

BERG

12:00
Underbart. Var ute i solen. Satt på vårt lilla "berg". Snart är all snö väck så Sebbe får svårare och svårare att hitta en bra toalett. Ha ha haa.

FORMULÄR

11:03
Ett sådant där roligt svara-på-frågor-formulär som jag hittade här;

Din ålder: 31
Namn: Kim Erik M
Födelsedag: 31 dec
Syskon: Tre
Hårfärg: Mesig och beige
Ögonfärg: Blå, men inte så blå som jag hoppats på
Vad shoppar du helst: Musik
Har du några tatueringar eller piercings? Öronen, innan jag blev vuxen i näsan och naveln
Hur många skor har du? Väldigt få. 3 användbara par
Hur många par byxor har du? Betydligt fler men jag använder nästan bara mina snygg-snygga jeans köpta på Zara. De är väldigt slitna och borde bytas ut
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Har haft men lämnat tillbaka till honom som gav mig det
Färg: Grön och ljuslila
Mat: Indisk vego
Sport: Muahahahahaa
Musik: Pop och Eurovision
Ord: Härlig, patetisk, ljuvlig
Snusat? O ja
Hoppat bungyjump? Lockar mig icke
Brutit mot lagen? Ja
Fått dig själv att kräkas? Ja
Tar du droger? Nej
Vad använder du för shampoo? Mot mjäll
Vad är du mest rädd för? Likgiltighet
Vad lyssnar du på just nu? Sugababes
Vilken bil skulle du vilja ha? Vilken som helst om chaufför inkluderas
Pizza eller choklad? Pizza
Guld eller silver? Silver
Vilken film såg du sist på bio?
Transamerica
Vad vill du helst av allt göra just nu? Sitta på balkongen och dricka drinkar med vänner + trevlig man + rumsren Sebbe som inte bits

SNYGGO/FULFEJS 6

01:13
Nu är jag ensam med Sebbe igen. M.L. är en mycket fin och genuin människa. Tänk om man hade vetat för 20 år sedan att det fanns andra som hade samma intressen (Eurovision). Som visste att dansarna i Israels bidrag 1982 råkade välta ett mikrofonstativ. Eller att de spanska sångerskorna 1991 fick börja om med sitt nummer pga. ljudproblem.

Jag har spelat Sugababes hela dagen. De har verkligen många väldans bra låtar. Sebbe och jag har dansat lite. Både igår och idag. Vi är dansanta snärtstjärtar.

Här är listans nummer sex;

LANDETS MEST ATTRAKTIVA MÄN
06. Fredrik Ljungberg
07. Evan
08. Håkan Hellström
09. Jason 'Timbuktu' Diakite
10. Gustaf Skarsgård

LANDETS MEST OATTRAKTIVA MÄN
06. Bo Lundgren
07. Jonas Berggren
08. Gunde Svan
09. Sven-Göran Eriksson
10. Nicola Ingrosso

Inläggen publicerades den 9 april 2006

No comments: