Saturday

Pausblogg

18:03
Såja. Nu är det färdigstädat. Är fortfarande lite illamående pga. gårdagens överraskningsvodka. Snart kommer M.L. över på middag. Gissa vad jag ska bjuda på.

MOTTAGET MAIL 2

16:12
Fick ett hemskt trevligt och fint mail idag:

Hej Kim!

Vill bara säga att jag får kraft av att läsa din sida. Du står för någonting som jag inte vågar. Du ger kraft helt enkelt. (...) Du är ett stort föredöme för mig och jag trivs med att läsa din blogg.

SNYGGO/FULFEJS 7

15:05
Tokstädar. Och det är inte lätt om man har en valp som springer efter såväl dammtrasan som golvmoppen. Efter att ha skurat alla golv var jag helt slut och lade mig på golvet. Sebbe lade sig ovanpå mig och somnade. Nu ska jag städa klart. Här är listans nummer sju;

LANDETS MEST ATTRAKTIVA MÄN
07. Evan
08. Håkan Hellström
09. Jason 'Timbuktu' Diakite
10. Gustaf Skarsgård

LANDETS MEST OATTRAKTIVA MÄN
07. Jonas Berggren
08. Gunde Svan
09. Sven-Göran Eriksson
10. Nicola Ingrosso
(till vänster på bilden)

VODKA-FLASHBACK

08:55
Shit. Jag har betett mig som en tonåring. Blev våldgästad av mina två finlandssvenska flator, R & P, igår kväll och de hällde i mig ren vodka tills jag kräktes. Mycket pubertalt men jaja. Kul med oväntat besök i alla fall. Ny dag. Nya tag.

Inläggen publicerades den 8 april 2006

No comments: