Saturday

Hår & sånt

16:52
Stressy stressy. Ska raka skallen, duscha och städa innan jag får festligt besök. Om lite drygt en timme. Så nu sätter jag punkt och snabbar på. Jag hatar stress. Jag klarar inte av stress. Jag är inte en sån där som är "stresstålig" och klarar av "många bollar i luften". Jag hatar de uttrycken. Ciao.

SNYGGO/FULFEJS 1

05:54
Ska till jobbet så under dagen finns jag här.
Men först... Dadamdadamdaa! Här är listans nummer ett;

LANDETS MEST ATTRAKTIVA MÄN
01. Rami Shaaban
02. Zlatan Ibrahimovic
03. Alexander Östlund
04. Johannes Carlström
05. Zanyar Adami
06. Fredrik Ljungberg
07. Evan
08. Håkan Hellström
09. Jason 'Timbuktu' Diakite
10. Gustaf Skarsgård

LANDETS MEST OATTRAKTIVA MÄN
01. Runar Sögaard
02. Paulo Roberto
03. Carl Bildt
04. Thomas Brolin
05. Dr. Alban
06. Bo Lundgren
07. Jonas Berggren
08. Gunde Svan
09. Sven-Göran Eriksson
10. Nicola Ingrosso

Inläggen publicerades den 14 april 2006

No comments: