Saturday

TV

21:16
Missa nu inte Mordet på Matthew Shepard på SVT1 klockan 23:20.

EUROVISION

20:38
Sitter och lyssnar igenom årets låtar för andra gången. De finns här. Mina betyg kommer att i sin helhet finnas här.

STRAIGHTACTING

16:57
En mogen man flirtade med mig idag på tunnelbanan. Jag attraherar bara mogna män och tonårsflickor. But why?
Gjorde det klassiska testet på Straightacting.com och fick detta resultat;
LEVEL 6

People are starting to place bets that you are gay. You do a lot of things and have a lot of behaviors that are the stereotypical gay feminine traits. You enjoy exploring your feminine side. Most people just assume you are gay, and go on with it, which is just fine with you.

KOPPELDRAMA

14:34
Kunde plötsligt inte hitta Sebbes koppel någonstans. Letade igenom hela lägenheten, till och med kylskåpet och frysen - men nej. Lade mig i sängen för att spola bandet tillbaka och kom på att jag blandade ihop dagarna vilket fick mig att minnas att jag inte kopplade Sebbe senast vi var ute. Gick ner i källaren och fann kopplet där. Måste ha ramlat ur fickan. Trodde ett tag att Sebbe hade ätit upp det. Hemska tanke! Var just ute på en långpromme och lekte på lilla berget i skogen.

MORGONBLOGG

06:38
Konstiga drömmar i natt. Ute och sprang med Sebbe precis, som just kom och lade sig i mitt knä, och snart ska jag till jobbet. Under dagen finns jag på abstinensbloggen.

Inläggen publicerades den 16 april 2006

No comments: